Υπηρεσίες Διαχείρισης Κτιρίων

Με την πάροδο των ετών, καθώς οι ρυθμοί της ζωής των περισσοτέρων έχουν γίνει όλο και πιο απαιτητικοί από άποψης χρόνου, η θέση του διαχειριστή άρχισε να γίνεται «αγγαρεία».

Οι δυσκολίες που συναντάει είναι εξαιρετικά κοπιαστικές και ορισμένες φορές ανυπέρβλητες: έλλειψη χρόνου, αδυναμία στην οργάνωση και την αρχειοθέτηση, διενέξεις μεταξύ των ενοίκων, συχνά προβλήματα στην είσπραξη των κοινοχρήστων, ακόμη και κυρώσεις που απορρέουν από την αυστηρή νομοθεσία.

Ανταποκρινόμενοι λοιπόν στις απαιτήσεις της εποχής, αναλαμβάνουμε με υπευθυνότητα και επαγγελματική συνέπεια τη διαχείριση της πολυκατοικίας σας και σας απαλλάσσουμε από οποιαδήποτε ταλαιπωρία που αφορά στους κοινόχρηστους χώρους.

Οι υπηρεσίες μας καλύπτουν όλο το φάσμα των υπηρεσιών και αποτελούν την πλέον ολοκληρωμένη λύση για την πολυκατοικία σας. Συγκεκριμένα, αναθέστε μας τις υπηρεσίες διαχείρισης του κτιρίου σας και ξεγνοιάστε, καθώς δεσμευόμαστε για:

diaxeirisi-koinoxristwn

Υπεύθυνη Επικοινωνίας

Μαχραμά Ράνια

Την επίσκεψη υπαλλήλου της εταιρείας μας, ανάλογα με τις ανάγκες σας
Την ειδοποίηση πόρτα-πόρτα για τις κοινόχρηστες δαπάνες
Την είσπραξη πόρτα-πόρτα των κοινόχρηστων δαπανών
Την πληρωμή οφειλών (Καθαρίστρια – ΙΚΑ – ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ - Φυσικό Αέριο κ.ά.)
Την έγκαιρη τέλεση των εργασιών που προβλέπεται από τα Υπουργεία (Συντήρηση Καλοριφέρ – Απολυμάνσεις κ.τ.λ.)
Την ειδοποίηση τεχνικών για επιδιόρθωση βλαβών κοινόχρηστων μηχανημάτων, κατόπιν εντολής των ιδιοκτητών
Τοποθέτηση πυροσβεστήρων
Οποιαδήποτε εργασία που αποβλέπει στην ομαλή λειτουργία της πολυκατοικίας, κατόπιν εντολής των ιδιοκτητών
Την επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας, με σκοπό την ενημέρωσή τους για οτιδήποτε έκτακτο συμβεί στην πολυκατοικία (βλάβες του καλοριφέρ ή του ασανσέρ, έκτακτες φθορές κοινόχρηστων χώρων κ.τ.λ.)
Διατήρηση αρχείου της πολυκατοικίας με όλα τα έξοδα, τα παραστατικά και τις συγκεντρωτικές καταστάσεις της οικονομικής διαχείρισης
Ετήσια λογιστική εκκαθάριση και ηλεκτρονικός έλεγχος όλων των δαπανών κάθε έτους
Τακτική παρακολούθηση στάθμης πετρελαίου και έγκαιρη ενημέρωση για προγραμματισμό παραγγελίας, με απαραίτητη παρουσία ιδιοκτήτη κατά την παραλαβή
Σε περίπτωση αυτόνομης θέρμανσης, καταγραφή ωρομετρητών ή θερμιδομετρητών και διατήρηση αρχείου
Ενημέρωση της πολυκατοικίας για βασικά θέματα, με ανάρτηση Ανακοινώσεων. Εφόσον ζητηθεί, παρουσία στη Γενική Συνέλευση
Υποστήριξη για νομικά θέματα από εξειδικευμένο συνεργάτη ή Νομικό

Η εξόφληση των κοινοχρήστων μπορεί να γίνει με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους:

  • Στον υπάλληλο που θα περνά από κάθε διαμέρισμα την ημέρα και ώρα είσπραξης, με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα.
  • Στα γραφεία της εταιρείας: Αποστόλου Παύλου 23, Ανάληψη (καθημερινά 09:00 – 20:00 και Σάββατο 08:30 – 14:30).
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας (ALPHA BANK), δίνοντας την ένδειξη του διαμερίσματος και τη διεύθυνσή σας.
  • Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης, την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί ο ένοικος του διαμερίσματος.

Το όνομά μας και η πολυετής παρουσία μας στο χώρο της εξυπηρέτησης πολυκατοικιών αποτελεί εγγύηση, ώστε να μας εμπιστευθείτε τη διαχείριση του κτιρίου σας.

Διευκρίνιση: Με τον όρο διαχείριση εννοούμε αυστηρά και μόνο τις υπηρεσίες που αναγράφονται στο συμφωνητικό και σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνουμε την ιδιότητα του διαχειριστή.

Η Arfaras Art Cleaning Services δεν έχει ούτε το δικαίωμα, ούτε την υποχρέωση να εκπροσωπεί την πολυκατοικία δρώντας ως διαχειριστής έναντι του Νόμου και όλων των διατάξεων -τρίτων, του Δημοσίου ή οποιοδήποτε οργανισμού.